je selecteerde

Apple iPhone 5s - iOS 11 Apple iPhone 5s - iOS 11

kies ander toestel

Apple iPhone 5s - iOS 11 e-mail probleem oplossen

Apple iPhone 5s - iOS 11
Apple iPhone 5s - iOS 11 - e-mail - probleem oplossen - stap 1

stap 1 - internet handmatig instellen

* Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de Apple iPhone 5s. * Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl) Kijk dan bij de meest gestelde vragen. * Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Apple iPhone 5s - iOS 11 - e-mail - probleem oplossen - stap 2

stap 2 - e-mail instellen

* Voor e-mailgebruik is een account nodig bij [[sp_email_provider]] of een andere provider en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens. * Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld. * E-mail instellen gelukt? Ga verder met stap 3.
Apple iPhone 5s - iOS 11 - e-mail - probleem oplossen - stap 3

stap 3 - e-mail versturen

* E-mailen met een Apple iPhone 5s is vergelijkbaar met het gebruik van bijvoorbeeld Outlook, Hotmail of Gmail op een personal computer. Sommige functies zijn echter anders, ga naar e-mail hoe te versturen voor instructies. * Probleem nog niet opgelost? Kijk dan bij de meest gestelde vragen, raadpleeg de gebruiksaanwijzing, of neem contact op met klantenservice.
vorige stap 1 van 3 volgende