je selecteerde

Apple iPhone 5s (iOS 8) Apple iPhone 5s (iOS 8)

kies ander toestel

Apple iPhone 5s (iOS 8) e-mail probleem oplossen

Apple iPhone 5s (iOS 8)
Apple iPhone 5s (iOS 8) - e-mail - probleem oplossen - stap 1

stap 1 – internet handmatig instellen

  • Voor e-mailgebruik is een internetverbinding nodig. Ga zonodig naar internet handmatig instellen voor het activeren van internet op de Apple iPhone 5S.
  • Werkt internet niet? (probeer bijvoorbeeld http://www.google.nl) Kijk dan bij de meest gestelde vragen.
  • Werkt internet wel? Ga verder met stap 2.
Apple iPhone 5s (iOS 8) - e-mail - probleem oplossen - stap 2

stap 2 – e-mail instellen

  • Voor e-mailgebruik is een account nodig bij [[sp_email_provider]] of een andere provider en de bijbehorende POP3- en SMTP-inloggegevens.
  • Ga naar e-mail handmatig instellen voor stap-voor-stap instructies. E-mail van je bedrijf of organisatie kan vaak beter door de IT-afdeling worden ingesteld.
  • E-mail instellen gelukt? Ga verder met stap 3.
Apple iPhone 5s (iOS 8) - e-mail - probleem oplossen - stap 3

stap 3 – e-mail versturen

vorige stap 1 van 3 volgende